Jorden snurrar som vi två

Är verkligen på SKRIV-humör! Så tänkte skriva en härlig liten rad till min kompis, min helt underbara vän som heter Sophia-Elita! (Kör lite Sims-namn hehe) Ja, vart ska man börja? Det började ju för mer än ett år sedan! När jag träffade dig 'då allt började' så var jag på botten och jag minns inte exakt hur eller varför du valde att sätta dig framför mig på fönsterbänken och pratade. PRATA?! Vi flummade som.. Jag vet inte vad? Och jag kan säga detta utan att varken skämmas för min bakgrund eller bry mig om vad folk tycker om mig, för om du inte hade valt att börja prata med mig eller tyckt synd om mig som var ensam, eller bara att du ville försöka bli min kompis, gjorde mig till en gladare person (även om jag skrev ett antal deprimerande texter) och jag vet inte hur jag skulle ha överlevt sommaren 2010 utan DIG. Katastrof på en högre nivå än högsta.
Du gjorde mig hel, eller nej.. Du fyllde igen det tomma hålet i mitt hjärta som existerade i flera månader.
Det finns så mycket mer jag vill skriva om för jag är verkligen på ett skrivhumör och när jag kollar igenom alla bilder på oss två på den tiden då allt var HUR AWESOME SOM HELST, så vill jag bara springa till månen och vrida om tiden om det fanns en tidklocka där. Du gjorde 2010 till ett bäst-år även om det fanns brister, för varje gång man cyklade,gick eller vad fasen man tog sig ner till ditt place så skapades det ett lyckorus varje gång man gick ner för backen mot dit du bodde. Obeskrivliga känslor for upp just nu, du är bäst och vet inte om man ska kalla detta ett tacktal för det låter mer som det än något jag skrev på 15 minuter... NÅJA, DU ÄR AWESOME OCH HUR JÄVLA (förlåt- jag skulle ju sluta o svära..) VACKER SOM HELST SOM DU ÄR, INGEN KAN ERSÄTTA DIG ÄVEN OM DE HADE SKRIVIT UT 1234453.321245 BILDER OCH LAGT DEM PÅ DERAS KROPPAR MED HJÄLP AV KARLSSONS-KLISTER! 
Oh, jag minns när jag skulle lära dig fläta en fiskbensfläta och så failade vi liiiite... Men NU kan du ju! :D haha, och när vi skulle sova över för första gången (ett års jublieum för tre dagar sedan ju...) och det var verkligen SÅ SJUKT KUL och jag tror nog att det var första gången jag skrattade så jag dog utan att vara varken för flummig eller helt CP, utan HELT neutral! :) Åh, jag saknar det!
ASSÅ DET FINNS SÅ HIMLA MYCKET MINNEN SÅ DET KAN BLI EN BOK SOM MAN LÄSER TILLS MAN BLIR 99 ÅR GAMMAL! ANYWAY, Jag skulle ju ha lagt ner denna texten så den inte skulle bli allt för långvarig för tretton meningar sedan men jag lät det visst bli översvämmning haha!


OHMIGÅDD, Sparkafötternaiflodentre,Ariel,Bajann,Rabalder,GittArn,Råsa,Chä,Mjukost,JD,Sally,D-bear,Vanillabear and Noobie.. AJ LÖV JU SÅ MUCH AND AJ HÅPE THIS SAMMERLÖV WILL BE AWESOMÄ! (Vadå spåra ur i slutet som ALLTID?hhahah...) ^^ ♥



Och såklart ska man avsluta ett inlägg med... *Trumvirvel*... EN BILD PÅ OSS BÅDA SOM ÄR AS FAIL!
-Precis som vi är, haha! :D

-Bara för att vi var lite 'roliga' på en toa innan musiken började.. haha-


PLUS... Herregud, jag är verkligen inte snål ikväll.. Några låtar som jag tycker är väldigt minnesrika för min del!
Melissa Horn – Falla fritt
3OH!3 – Follow Me Down
Robyn – Don't Fucking Tell Me What To Do
Sissel Thomsen – Ska Vi Plocka Körsbär <------------- HAHAHA VI SVIMMADE AV SKRATT PÅGRUND AV BILDEN!
Flyleaf – I'm So Sick - Vi som skulle lära oss och groowla... F.A.I.L
Och sist men inte minst... DENNA! Alltså, denna låten är mer minnen än ... Någon annan låt i hela vida världen - för denna låten sjöng vi sönder på (gör det fortfarande) HELA SOMMAREN! Inte okej... HAHAHA!
http://www.youtube.com/watch?v=8ep2Y7O6JAQ
^
|
|

MUSIK-TIPS GILLAS!


Kommentarer
Postat av: Toffie

Herregud. vad ska jag säga? Girl, you make me speechless...

Jag sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn samtidigt som jag tänker ut vad fan jag ska skriva (svordom...hee-hee!)

Det är konstigt att vi aldrig kan säga sånt här face-to-face, what's up med det liksom? Det har aldrig blivit att vi är sådär... hur ska jag säga.. inte känslosamma, men... att vi blir sårbara inför varandra. Vet inte varför det inte blivit så, men det känns som om vi får ut våra ord bättre på datorn. Måste nog jobba på det..



Alltså jag vet att jag kan vara sjukt upptagen med allt annat (typ 'kärleks'problem, och massa drama hit och dit, och kanske med andra kompisar och sånt) men liksom utan dig

(Melissa sa precis: "vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?" Utmärkt fråga..) så hade jag inte orkat. då hade jag kanske gått in i väggen -inte bokstavligt- (eller vad vet jag? Låter ju som något jag skulle kunna göra), och jag VET att du är urled på att höra om alla mina i-landsproblem. jag är inte blind, jag ser det och vet det, men ändå fortsätter jag att prata om det för att jag behöver ventilera det till min bästa vän. Inte för att du förstår fullt ut, men för att du bara är. Eller hur jag nu ska uttrycka mig, för att du är just det- min bästa vän. Och nej, jag lyssnar inte alltid så bra på dina problem som du lyssnar på mina, och jag tänker alltid för mig själv att jag ska göra det men jag blir för uppslukad i mina egna små problem och glömmer av det helt. Känner mig oftast som den västa vännen någonsin, och det är ingen härlig känsla. Jag känner mig som Faisal ibland (Ser du? drar in den omogna skitungen i detta samtal för att jämföra honom med något dåligt!Way to go.), på sätt att jag helt glömmer av den som betyder mest.

Förlåt.



Men, jag älskar dig, och det konstiga är att det tar emot sjukt mycket att säga det. Och jag vet inte varför, vi kanske inte har kommit över den barriären? (tänker för mig själv) Fast vi sa att vi skulle göra det, men jag vet inte om det har blivit så. Fast å andra sidan så säger dem (VILKA DEM?!) ju att det är svårast att säga 'jag älskar dig' till dem som man verkligen menar det..

Vi har en väldigt udda och lite konstig vänskap, inte menat att den är dålig då alltså, och det är nytt för mig ändå. Jag menar, vi bråkar näst intill aldrig och sådär.

Jag älskar dig så sjuuukt mycket, och alla våra minnen är de bästa någonsin. Jag skulle kunna rabbla upp dem som du nyss gjorde men det skulle ta forever och du vet redan vilka minnen som ligger närmast. Vet du, ibland tror jag att du är min förlorade tvilling eller något- vi avslutar varandras meningar, säger samma saker vid exakt samma tillfälle och tycker nästan lika på allt. Eller så är det bara så när man är bästa vänner.



FYI, så har jag inte den blekaste om vad jag har skrivit de senaste tio minuterna, jag har mest skrivit på men det borde du vara van vid nu. <3

Åh, vad jag saknar de gamla tiderna.



Jag är ledsen att jag förändrats och att jag verkar bry mig så mycket om allt annat. Jag kan inte säga att jag kommer bli som innan, men jag kan lova dig att du fortfarande är min bästa vän och kommer att vara det ett bra tag. Vi har gått igenom värre saker än små dippar.

Och du måste veta att NÄR SOM FUCKING helst du har ett problem (du vet vad jag snackar om) så snacka bara med mig, dölj inte dina känslor. för du vet att du kan lita på mig.



Btw, du glömde en låt (eller typ tusen)

http://open.spotify.com/track/6rVEF2IhVjREbnBypGhLIc

Den känner jag är den jag minns mest.. älskar den. Och dig, men ja.

Den låten vad med i våra mest deprimerade stunder!



KVINEN, TÖRNROSA, RUMBEL, BROWN-BEAR och alla andra fucking namn vi har!



gud, vad vi är underbara! Och du mest då- såklart. heheheh <3

VACKRASTE INLÄGGET EVER!

2011-06-18 @ 01:15:47
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0